Sasniegti projekta “Jūrmalas ūdenssaimniecības attīstība III kārta” mērķi
Jūrmalā vēl turpinās pēdējie projekta “Jūrmalas ūdenssaimniecības
attīstības IV kārta” būvdarbi, bet ar gandarījumu informējam, ka saņemtā Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas vēstule par noslēdzošā
pēcieviešanas perioda pārskata apstiprināšanu, apliecina projekta “Jūrmalas
ūdenssaimniecības attīstība III kārta” veiksmīgu realizāciju.
|
Iesūtīts: 2023.01.27 10:42 | lasīt tālāk » |
Centralizētās ūdenssaimniecības pakalpojumi – visā pilsētā
Vēl
nesen daudzos Jūrmalas privātmāju rajonos nebija iespēja ierīkot pieslēgumu centralizētajiem
ūdenssaimniecības tīkliem, lai saņemtu kvalitatīvu, drošu ūdensapgādes un
sadzīves kanalizācijas pakalpojumu. Šobrīd, pabeidzot būvdarbus Kaugurciema–Slokas apkaimē, šāda iespēja būs nodrošināta
98% jūrmalnieku.
|
Iesūtīts: 2023.01.11 14:17 | lasīt tālāk » |
Meliorācijas jautājumos jāvēršas Pilsētplānošanas pārvaldē
Pamatojoties uz Jūrmalas
domes 2022.gada 25.oktobra lēmumu Nr.476 “Par meliorācijas un lietus ūdens
kanalizācijas sistēmu apsaimniekošanu", sākot ar 2023. gada 1. janvāri
jautājumos par meliorācijas un lietus ūdens
kanalizācijas sistēmu apsaimniekošanu un citiem ar meliorāciju un lietus
notekūdeņu novadīšanu saistītiem jautājumiem jāvēršas Pilsētplānošanas pārvaldē
Inženierbūvju nodaļā Edinburgas prospektā 75 (tālruņa numurs: 65908184).
|
Iesūtīts: 2023.01.12 14:16 | lasīt tālāk » |
Sadārdzināta rēķinu sūtīšana ar pasta starpniecību
Ņemot vērā, ka no 2023.
gada 1. janvāra paaugstināti VAS "Latvijas Pasta" pakalpojuma tarifi,
informējam, ka SIA "Jūrmalas ūdens" klientiem, kuri arī turpmāk
vēlēsies saņemt rēķinu pa pastu, rēķinā tiks ietverti jaunie pasta izdevumi.
Pasta izdevumi viena rēķina izsūtīšanai turpmāk būs 2.84 EUR (ar PVN).
|
Iesūtīts: 2022.12.12 16:04 | lasīt tālāk » |
Lūdzam sniegt savu vērtējumu par ūdens kvalitāti Jūrmalā
Lai uzlabotu ūdens apgādes pakalpojuma kvalitāti, SIA “Jūrmalas ūdens”
lūdz iedzīvotājus sniegt atsauksmes par ūdens kvalitāti visa pilsētā,
neatkarīgi no tā, vai konkrētajā brīdī ūdens kvalitāte atbilst klienta vēlmēm. Lai uzlaboto
sniegto ūdens apgādes pakalpojuma kvalitāti, SIA “Jūrmalas ūdens” lūdz
iedzīvotājus sniegt savas atsauksmes par ūdens kvalitāti visa pilsētā
neatkarīgi no tā vai konkrētajā brīdī ūdens kvalitāte atbilst klienta vēlmēm.
|
Iesūtīts: 2022.11.30 18:19 | lasīt tālāk » |
Par ūdens patēriņa normām ēkās bez komercuzskaites mēraparāta
Atgādinām, ka vēl 2016.gada 01.janvārī stājās spēkā
Ūdenssaimniecības pakalpojumu likums, kas pakalpojuma lietotājam (dzīvokļu
īpašumu mājā — dzīvokļu īpašnieku
kopumam vai mājas Pārvaldniekam)) uzlika par pienākumu četru gadu laikā (tas
ir, līdz 2020.gada 01.janvārim) izbūvēt komercuzskaites mēraparāta mezglu, kas
paredzēts komercuzskaites mēraparāta uzstādīšanai. Turpretī ūdenssaimniecības
pakalpojumu sniedzējam, SIA “Jūrmalas ūdens” ir pienākums pakalpojuma lietotāja
izbūvētajā komercuzskaites mezglā par saviem līdzekļiem uzstādīt
komercuzskaites mēraparātu, kas tiek izmantots norēķinu veikšanai par
sniegtajiem ūdenssaimniecības pakalpojumiem. |
Iesūtīts: 2022.11.02 14:56 | lasīt tālāk » |
Paziņoti ideju konkursa “Tīrs ūdens, tīra vide” uzvarētāji
Ar lielu
aizrautību un radošā atmosfērā norisinājās ideju konkursa “TĪRS, ŪDENS, TIRA VIDE” darbu izvērtēšanas komisijas darbs.
“Milzīgs prieks, ka bērni ne tikai tik kuplā
skaitā atsaucās, bet arī izprata, šī šoreiz nedaudz neparastā, konkursa ideju,
tāpēc, redzot darbus, secinu, ka tajos atspoguļotās domas ir ne tikai
skaidras un saprotamas, bet galvenais – šobrīd tik ļoti aktuālas. Tās noteikti
varam aiznest tālāk pārējiem Jūrmalas un varbūt arī Latvijas iedzīvotājiem.”
teica žūrijas komisijas priekšsēdētājs, SIA “Jūrmalas ūdens” valdes
priekšsēdētājs Andis Rencis.
|
Iesūtīts: 2022.10.19 13:05 | lasīt tālāk » |
|